top of page














Shop-in-Shop – nowoczesna koncepcja sprzedaży
Aranżacja sklepów wypracowana wspólnie ze sklepami i projektantami. Opracowanie standardów merchandisingowych dopasowanych do punktów...


Odbiorca B2B, a B2C - podobieństwa, różnice
Możliwość pracy zarówno dla odbiorcy B2B, jak i B2C jest czymś wspaniałym. To idealny MIX. Od kilku lat mamy do czynienia z ogólnoświatowym

Cyfrowa rewolucja - układ sił...
SEO, SEM, GOOGLE ADS i SOCIAL MEDIA , to nie cały arsenał, którym dysponujemy w marketingowym rzemiośle. Jako OMNIBIZ oferujemy również...


Wdrożenia e-commerce - jasne i ciemne strony procesu zmian...
Pytanie: Jakie wyzwanie stawiało przed Wami wdrożenie e-commerce i co zrobliście, żeby sobie z tym poradzić? Daniel Szafulera: Wdrożenie...


NPD (NEW PRODUCT DEVELOPMENT) jako nadrzędny proces w organizacji
Pytanie: Jak zarządzałeś marketingiem, gdy mieliście ponad 5 tysięcy produktów? Co Ci pomagało odnaleźć się w takim morzu SKU? Daniel...


Jak zostałem cyfrowym rewolucjonistą?
Rewolucja trwa, ale to nie walka, to nie bitwa, to nie konflikt i pożoga. To mega ciekawy czas, moment i okazja do wprowadzenie zmian.
Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Podążaj za nami
Wyszukaj wg tagów
bottom of page