Shop-in-Shop – nowoczesna koncepcja sprzedażyAranżacja sklepów wypracowana wspólnie ze sklepami i projektantami. Opracowanie standardów merchandisingowych dopasowanych do punktów...
Odbiorca B2B, a B2C - podobieństwa, różniceMożliwość pracy zarówno dla odbiorcy B2B, jak i B2C jest czymś wspaniałym. To idealny MIX. Od kilku lat mamy do czynienia z ogólnoświatowym
Cyfrowa rewolucja - układ sił...SEO, SEM, GOOGLE ADS i SOCIAL MEDIA, to nie cały arsenał, którym dysponujemy w marketingowym rzemiośle. Jako OMNIBIZ oferujemy również...
Wdrożenia e-commerce - jasne i ciemne strony procesu zmian...Pytanie: Jakie wyzwanie stawiało przed Wami wdrożenie e-commerce i co zrobliście, żeby sobie z tym poradzić? Daniel Szafulera: Wdrożenie...
NPD (NEW PRODUCT DEVELOPMENT) jako nadrzędny proces w organizacjiPytanie: Jak zarządzałeś marketingiem, gdy mieliście ponad 5 tysięcy produktów? Co Ci pomagało odnaleźć się w takim morzu SKU? Daniel...
Jak zostałem cyfrowym rewolucjonistą?Rewolucja trwa, ale to nie walka, to nie bitwa, to nie konflikt i pożoga. To mega ciekawy czas, moment i okazja do wprowadzenie zmian.