Content is King - Profesjonalne Treści
Produkcja i zarządzanie treścią, to złożony i kosztowny proces nadzorowany przez CMO i realizowany przez zespół wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Od kilkunastu do kilkudziesięciu osób produkuje, post-produkuje, publikuje treści, ale reżyserem i głównym odpowiedzialnym za dobór i jakość treści zawsze jest CMO.
Cyfrowa Transformacja - E-commerce B2B i B2C
Przeważnie „wyzwalaczem” (tzw. triggerem) jest chęć dodania sprzedaży e-com, ale w sytuacji, w której mamy do czynienia z rozwiniętą i świadomą organizacją, taki proces uruchamia szereg zmian.
Proces Rozwoju Nowego Produktu jako kluczowy czynnik wzrostu biznesu
W dobrze zorganizowanych i prawidłowo zarządzanych firmach produkcyjnych lub handlowych wszystkie procesy są wypadkową efektywnego procesu wdrażania i wymiany/odświeżania oferty.
Rebranding marek produktowych i marki firmowej
To kompleksowy proces zmian identyfikacji wizualnej marki, jej pozycjonowania, standardów ekspozycji, opakowań, zasad merchandisingu, promocji, komunikacji. Obejmuje również zmianę wewnętrznych i zewnętrznych procesów biznesowych dla całej organizacji. Dotyczy także otwierania nowych kanałów sprzedaży i wzmocnienia relacji z obecną siecią dystrybucji.
Shop-in-Shop – nowoczesna koncepcja sprzedaży
Aranżacja sklepów wypracowana wspólnie ze sklepami i projektantami. Opracowanie standardów merchandisingowych dopasowanych do punktów różnej wielkości. Możliwość modułowej zabudowy i stopniowego zatowarowania w kolejne marki z szerokiej oferty firmy, to kluczowe wymogi, które powinna spełniać nowoczesna koncepcja budowy sklepu w sklepie (shop-in-shop).