Proces Rozwoju Nowego Produktu jako kluczowy czynnik wzrostu biznesu
W dobrze zorganizowanych i prawidłowo zarządzanych firmach produkcyjnych lub handlowych wszystkie procesy są wypadkową efektywnego procesu wdrażania i wymiany/odświeżania oferty.
Najważniejsze działania, które pomagają w uporządkowaniu tego procesu, to:
1. Zdefiniowanie NPD (New Product Development/Rozwoju Nowego Produktu) jako nadrzędnego procesu w organizacji.
2. Podział oferty produktowej na trzy główne grupy: NOWOŚCI, BIEŻĄCE, WYPRZEDAŻE.
3. Wprowadzanie NOWOŚCI w tzw. FALACH, +/- zbieżnych z porami roku: WIOSNA, LATO, JESIEŃ, ZIMA.
3.1. FALA agreguje produkty w spójne wewnętrznie GRUPY
3.2. GRUPY są prezentowane na szkoleniach NOWOŚCI dla PH
3.3. Całość wdrożenia powinna być uzupełniona PAKIETEM STARTOWYM materiałów szkoleniowo-argumentacyjno-handlowych, m.in.: prezentacji, argumenterów, katalogów, próbek, standardów ekspozycyjnych, materiałów POS, czy gotowych AKCJI PROMO towarzyszących wprowadzeniu NOWOŚCI
4. Handlowcy powinni być: poinformowani, przeszkoleni, wyposażeni w materiały wsparcia, a produkty dostarczone do magazynu.
5. Integracja tych wszystkich działań w czasie daje niesamowitą siłę rażenia.
Efekty są widoczne w wynikach.
Chcesz wiedzieć więcej, napisz, zadzwoń:
daniel.szafulera@omnibiz.pl
m: +48511399274
Kluczowe Informacje o Projektach
>2500
SKU
NOWYCH PRODUKTÓW
>100
mln PLN
OBRÓT NA NOWOŚCIACH
1/3
OBROTU
NOWE PRODUKTY