top of page

Proces Rozwoju Nowego Produktu jako kluczowy czynnik wzrostu biznesu

W dobrze zorganizowanych i prawidłowo zarządzanych firmach produkcyjnych lub handlowych wszystkie procesy są wypadkową efektywnego procesu wdrażania i wymiany/odświeżania oferty.

Najważniejsze działania, które pomagają w uporządkowaniu tego procesu, to:

1. Zdefiniowanie NPD (New Product Development/Rozwoju Nowego Produktu) jako nadrzędnego procesu w organizacji.

2. Podział oferty produktowej na trzy główne grupy: NOWOŚCI, BIEŻĄCE, WYPRZEDAŻE.

3. Wprowadzanie NOWOŚCI w tzw. FALACH, +/- zbieżnych z porami roku: WIOSNA, LATO, JESIEŃ, ZIMA.
3.1. FALA agreguje produkty w spójne wewnętrznie GRUPY
3.2. GRUPY są prezentowane na szkoleniach NOWOŚCI dla PH
3.3. Całość wdrożenia powinna być uzupełniona PAKIETEM STARTOWYM materiałów szkoleniowo-argumentacyjno-handlowych, m.in.: prezentacji, argumenterów, katalogów, próbek, standardów ekspozycyjnych, materiałów POS, czy gotowych AKCJI PROMO towarzyszących wprowadzeniu NOWOŚCI

4. Handlowcy powinni być: poinformowani, przeszkoleni, wyposażeni w materiały wsparcia, a produkty dostarczone do magazynu.

5. Integracja tych wszystkich działań w czasie daje niesamowitą siłę rażenia.

Efekty są widoczne w wynikach.

Chcesz wiedzieć więcej, napisz, zadzwoń:
daniel.szafulera@omnibiz.pl
m: +48511399274

Kluczowe Informacje o Projektach

>2500

SKU
NOWYCH PRODUKTÓW

>100

mln PLN
OBRÓT NA NOWOŚCIACH

1/3

OBROTU
NOWE PRODUKTY

Przykłady Nowych Produktów

bottom of page