Rebranding marek produktowych i marki firmowej
To kompleksowy proces zmian identyfikacji wizualnej marki, jej pozycjonowania, standardów ekspozycji, opakowań, zasad merchandisingu, promocji, komunikacji. Obejmuje również zmianę wewnętrznych i zewnętrznych procesów biznesowych dla całej organizacji. Dotyczy także otwierania nowych kanałów sprzedaży i wzmocnienia relacji z obecną siecią dystrybucji.
Rebranding marek produktowych: TOPEX, NEO, GRAPHITE, VERTO, TopTools, GTX Service (narzędzia ręczne + elektronarzędzia – ok. 5000 SKU) i marki firmowej (wraz ze zmianą nazwy na Grupa Topex) obejmował:
1. Opracowanie nowych platform pozycjonowania – prace strategiczne
2. Wprowadzenie nowych logotypów
3. Wprowadzenie systemu identyfikacji wizualnej uwzględniającego: opakowania, nową koncepcję prezentacji produktów w formie sklepu w sklepie (Centrum Narzędziowe)
4. DIGITAL – kompleksową przebudowę serwisów internetowych dla kluczowych marek produktowych i marki firmowej, budowę e-commerce B2B i B2C
5. Wprowadzenie nowych grup produktowych (NPD): TOPEX Ogród, NEO MOTO, NEO ELEKTRO, NEO BHP, GRAPHITE, GRAPHITE PRO - podwojenie udziału nowości w TOTAL sprzedaży GTX (Grupy Topex)
Chcesz wiedzieć więcej, napisz, zadzwoń:
daniel.szafulera@omnibiz.pl
m: +48511399274
Kluczowe Informacje o Projektach
7
rebrandingów marek produktowych i marki firmowej
+32 mln
Wzrost sprzedaży marki NEO z 30 do 62 mln PLN po REBRANDINGU
>5000
SKU (pozycji asortymentowych) objętych procesem zmian